Dugnad Solliskogen

07.04.2022

Vi venter fortsatt på "GO" fra kommunen, men vi satser på at det kommer enten nå rett før påske, eller rett etter påske.

Vi kjører igang en dugnad Lørdag 30.april. Meld gjerne ifra på Spond om du kan komme eller ikke. Er du ikke på Spondgruppa, så søk opp Moss Diskgolfklubb og bli medlem der! Kom gjerne selv om du IKKE melder deg på i Spond også!

Ta gjerne med redskap/utstyr til duugnaden! Vi skal gjøre mye forskjellige, så gode forslag er: Spade, Rake, Trillebår, Motorsag, Stropper, Jernrive, Spett osv. Har du andre ting du tenker er smart å ta med, så ta det med!

Vi anbefaler alle å ta på vernesko, dersom de har tilgang på dette også. Hansker kan også anbefales på det sterkeste. For de sarte ørene, så kan også hørselsvern være en fordel da vi regner med litt motorlyd og andre høye lyder. Det er også de personlige forsikringene som gjelder på denne dagen.

Vi morgenfulgler starter kl 09.00 - men dersom du syntes dette var skrekkelig tidlig, så kom iallefall når du har stått opp fra senga - helst før 11 iallefall. Blir vi nok folk, så vil nok de fleste som har en bedre halvdel få en langt mer hyggelig kveld om vi kan runde av dagen tidligere.

Og ikke nok med det: Dette er også en stor fordel, en perfekt mulighet, for å bli litt bedre kjent med banen og dermed ha den mentale fordelen foran Øreåsen Open 2022!

Godt humør, kaffe på termos og 1-4 boller er nok lurt å ha med denne dagen også, slik at vi bevarer den gode stemningen og humøret!

Vi ses!

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang