Øreåsen Open 2022 - Historisk øyeblikk i Moss Diskgolfklubb

16.05.2022
Etter hull 18

Øreåsen Open 2022 i Solliskogen er gjennomført og historie - En utrolig flott dag med sol, god stemning og en god del vindfulle kast innimellom.

Med 48 deltakere fra Nannestad i Nord, Halden i Sør og Irland i Sørvest, så var det duket for en spennende konkurranse i den nyoppryddede skogen på Øreåsen. Mange av klubbens medlemmer stilte selvsagt også klare til start. Det må også nevnes at  klubben har vært prisgitt alle de flotte medlemmene som har deltatt på dugnad i Solliskogen - det skapte også mye bedre rammer for selve turneringen. I særdeleshet må det også rettes en stor takk til arrangøren for mange timers arbeid med arrangementet og det å få banen klar!

Etter 18 hull x 2 runder fullført så var det klart hvem som kunne smykke seg med tittelen i Øreåsen Open. Thomas Nguyen vant med +4 totalt etter 36 hull. På en delt andreplass var det Michael Skovdahl og Tor-Wegar Winther som kunne smile bredt etter å ha spilt +6 etter 36 hull. Solliskogens første ( og foreløpig eneste) ACE sto junioren Sondre Holstad for på hull 5! Alle nevnte spillere med tilhørighet til Moss!

Alle spillerne fikk utdelt et tilbakemeldingsskjema for å vurdere banen/hullene slik den var provisorisk satt opp. Styret er svært takknemlig for at så mange gav en tilbakemelding! Dette var viktig for de siste vurderingene som gjøres før banen settes opp permanent.

Vi ønsker å takke alle som deltok og håper vi ses på Øreåsen Open 2023 eller før!

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang