Premiere - Øreåsen Open 14 mai

05.05.2022

14.mai er det klart for den aller første turneringen Øreåsen Open - Nå er det også åpnet opp for påmeldinger for de som ikke er medlemmer i klubben.

Det er verdt å merke seg at banen enda ikke har teepads eller fastmonterte kurver. Klubben hadde sin første dugnad 30.april - og vi fikk gjort svært mye med tanke på rydding av kvist og kvast - samt ryddet en del av layouten og spillbare fairways. Det ble med andre ord gjort svært mye av den solide gjengen som stilte opp den dagen.

Denne turneringen blir også en mulighet ( Siste mulighet?) for å komme med innspill på de enkelte hullene - og vi er svært takknemlige for alle innspill som kommer inn i løpet av turneringen - alt fra layout til hvordan vaffel i pølse smakte!

Last ned Øreåsen Open 2022 dokumentet nederst på siden her, så finner du alt du trenger å vite om turneringen!

Så håper jeg at akkurat DU melder deg på til en super dag i Solliskogen!

Noen av bildene er fra dugnaden 30.april 2022 i Solliskogen.

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang