BLOGG

Nyhetssaker

14.mai er det klart for den aller første turneringen Øreåsen Open - Nå er det også åpnet opp for påmeldinger for de som ikke er medlemmer i klubben.

Vi venter fortsatt på "GO" fra kommunen, men vi satser på at det kommer enten nå rett før påske, eller rett etter påske.

Vi ønsker først og fremst god vinterferie til dere alle sammen - samtidlig er det på tide med en liten oppdatering hva gjelder banestatus for Solliskogen som er årets store mål for Moss Diskgolfklubb.

Året 2022 er i gang og vi har stor tro på at dette er året hvor vi får en fullverdig 9-hullsbane i Solliskogen på Øreåsen.

19.oktober hadde Moss diskgolfklubb en befaring sammen med kommunen på Øreåsen. Faktisk så gikk møtet såpass bra at vi har fått tydelige signaler fra kommunalt hold om at dette er noe de vil være med på!

Søndag 17 Oktober gikk klubbmesterskapet i Moss Diskgolfklubb sin gang i Solliskogen på Øreåsen. At enkelte spillere i forkant hadde trent putting i Moss kirke, bidro nok til at Vårherre sørget for en ekstra flott solskinnsdag over byen vår denne oktoberdagen.

Diskgolfmesterskapet i Moss, som også er historiens første nærmer seg med stormskritt. Turneringen er fulltegnet med 36 spillere skal kjempe om heder og ære! 17 Oktober kl 10.00 settes spillet i gang i Solliskogen på Øreåsen og kilder undertegnende har snakket med forteller om en stor glede og forventning om at dette skal bli gøy!

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang